PROMOSI SKINVIGORATE BRUSH PURPLE LIMITED EDITION

Assalamualaikum.

Sempena Chinese New Year ni, mary kay keluarkan semula stok ekslusif Skinvigorate Cleansing Brush yang berwarna purple tu! Wow, memang cun tau berus muka tu. Rugi siapa yang tak grab awal-awal sebab stok terhad dan biasanya cepat habis!




Kenapa perlu cuci muka pakai Skinvigorate ni? Apa bezanya dengan pobling lain? Harganya kenapa sampai RM 200?

Seperti yang kita semua sedia maklum, membersihkan wajah adalah rutin harian yang perlu dititikberatkan. Memandangkan setiap hari kulit wajah kita terdedah dengan segala kekotoran, peluh, minyak dan juga lebihan solekan. Dengan pembersihan yang betul, bersama produk yang sesuai dan selamat akan memberikan result yang baik untuk kulit anda!

Mary Kay memperkenalkan :





Device/tool untuk pembersihkan wajah secara maksimum! Mary Kay Skinvigorate TM Cleansing Brush, adalah berus yang sangat ringan serta berkuasa 2 kelajuan mengurut dan dapat mencapai sehingga 400 pusingan dalam seminit.

Jika kita mencuci dengan menggunakan tangan agaknya berapa pusingan yang kita boleh lakukan dalam seminit? Ia juga dapat memberikan pengurutan lembut semasa membersihkan kulit, efektif menanggalkan sisa kekotoran dan sisa solekan serta membantu membuang sel kulit mati juga.

Skinvigorate Cleansing Brush ini menambah elemen seumpama spa ke dalam rutin penjagaan kulit dan membantu memaksimumkan manfaat penjagaan kulit anda. Kelebihan Skinvigorate Cleansing Brush, menanggalkan 85% makeup lebih baik dari menggunakan jari, mampu membersihkan kulit wajah, membuang sel kulit mati pada lapisan atas kulit.

Selain itu, kebaikan Skinvigorate Cleansing Brush mampu menghaluskan garisan-garisan halus dan kedutan serta liang pori akan kelihatan lebih kecil. Berus muka ini turut dapat membuang kotoran yang tersumbat dalam pori, bahkan mampu membuang white head dan black head terutama di kawasan hidung tau!

Sekarang, awak semua tak perlu berhabis duit untuk ke spa lagi sebab semuanya boleh dibuat sendiri di rumah! Malah, bukan awak seorang yang boleh guna, semua ahli keluarga juga boleh guna dengan dikongsi bersama. Jangan risau, sebab kepala berus muka ini boleh tanggal dan boleh dibeli secara berasingan jika anda berkongsi guna seisi keluarga!



Sangat jimat bukan!


Promosi sedang berlangsung dari 1 Januari 2017, stok adalah limited yea! Berminat? Buat masa ni awak semua juga boleh pilih set promosi dengan pencuci muka pilihan masing-masing dengan harga sangat berbaloi! 
Boleh whatsApp saya, 013-2188902 untuk fast respons yea! 

Sekian.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET