DAPATKAN SEMULA CPUV NUFFNANG


Assalamualaikum.

Saya ni dah mula berjinak-jinak untuk berblog sejak penghujung tahun 2012 lagi tapi saya kurang aktif memandangkan saya bekerja dan tiada line internet di rumah.

Mulanya, saya join Nuffnang sebab blogger lain join. Saya tak tahu langsung apa itu Nuffnang! Bila saya baca betul-betul info di website Nuffnang, barulah saya tahu fungsinya buat blogger.

Lebih-lebih lagi blogger newbie dan picisan seperti saya ni!

Pada mulanya saya cuma pernah kumpul 0.20 sen sahaja. Sampai satu tahap saya dah boleh jana side income dari berblog dengan Nuffnang.

Tapi... Saya terpaksa padam blog lama sebab ada masalah dengan account google. Sekarang ni... Merangkak jugalah nak naikkan balik cpuv sebab blog baru. Nak raih kepercayaan dari Nuffnang semula memang kerja kuatlah!

Baru-baru ni saya dapat semula 4 cpuv untuk blog... Itupun dalam masa 3 bulan saya berblog ni. Saya cuma berharap... Nuffnang murah hati lagi lepas ni bagi saya lebih banyak cpuv!


Buat blogger newbie macam saya ni ... Elok sangat mulakan mendaftar dengan Nuffnang, belajar bagaimana nak dapat side income dari Nuffnang sebelum mendaftar adSense, innity dan sebagainya!

Sekian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET