APA BEZANYA SKINVIGORATE VS HAND CLEANSING LAIN

Assalamualaikum.

Ramai juga tau yang tertanya-tanya tentang perbezaan antara berus pencuci pobling dan Skinvigorate Cleansing Brush.

Nampak macam sama aje? Sama ke?

Mari saya terangkan serba sedikit tentang perbezaan antara kedua-dua jenis berus pencuci muka ini supaya awak semua boleh faham.

Untuk pengetahuan semua Skinvigorate Cleansing Brush dan Pobling ini sangat berbeza. Pobling Cuma memberikan kesan ‘vibrate’ sahaja pada kulit wajah bila digunakan . Based on feedback dari kebanyakan customer yang menggunakannya, tak sampai sebulan pakai, pobling dah rosak!

Berlainan dengan Skinvigorate Cleansing Brush ini ia berputar secara lembut (sangat lembut) 400 rotation per menute! 400 pusingan tau, jari tangan kita nak pusing macamtu tak akan larat. Disamping mencuci secara mendalam, ia juga mengurut wajah, melancarkan peredaran darah, malah mampu menanggalkan sel kulit mati dan membersihkan kesan makeup dengan lebih bersih daripada mencuci muka menggunakan tangan.

Anda juga boleh lihat perbezaannya selepas sekali penggunaan di wajah! Anda juga tak perlu bimbang sebab Skinvigorate Cleansing Brush ini ada warranty selama SETAHUN!

Pek Skinvigorate Cleansing Brush di datangkan dengan 2 head brush dan battery sekali. Head brush juga ada dijual secara berasingan. Dan bersempena Tahun Baru 2017 ini, saya ada Skinvigorate Cleansing Brush Limited-Edition Colour in Purple!!




Warna purple green ini LIMITED EDITION yea, selagi stok masih ada! Awak berminat?
Jom hubungi saya 013-2188902 untuk order!

Sekian.

Ulasan

Unknown berkata…
muka problem berjerawat bole pakai tk?
Azieera Tajul Rahim berkata…
Boleh, sebab Skinvigorate Brush ni ada low and high range. Sis, boleh guna yang low range untuk mencuci muka untuk kurangkan tekanan tapi boleh membersih dgn baik.

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET