PERKHIDMATAN URUTAN TRADISIONAL TEMERLOH, PAHANG

Assalamualaikum.

Amalan urutan bukan sahaja bagi masyarakat Melayu, bahkan bagi mereka yang berbangsa Cina dan India juga. Urutan boleh memberi terapi ketenangan kepada mereka yang mengalami stress dan kepenatan.



Bagi yang mengalami masalah seperti terseliuh, jatuh tergelincir, lenguh-lenguh dan terpelecok boleh baik setelah mendapatkan urutan tradisional. Selain itu, bagi sesetengah orang yang terkena strok atau mempunyai tanda-tanda akan strok juga baik untuk berurut kerana mampu memperbetul aliran darah agar lebih lancar.

Ibu-ibu yang mengalami loya semasa mengandung, kedudukan bayi terlalu kebawah, ibu sedang berpantang dan mengalami bengkak susu atau susu sukar keluar juga boleh diselesaikan dengan urutan tradisional. Jika awak semua yang memerlukan rawatan berada di kawasan berhampiran, awak semua boleh menghubungi untuk booking giliran :

Pn. Siti
016-639 6786
Temerloh/Kuala Lumpur

Harga: Urutan satu badan adalah anggaran RM 50+ sahaja.

Bagi yang berada di area Temerloh, awak boleh telefon atau sms ke nombor yang tertera di atas dan terus buat booking untuk datang berurut. Jika anda berada di Kuala Lumpur, andai bernasib baik Pn. Siti berada di sana anda boleh terus tempah untuk berurut sekiranya tidak, anda perlu buat tempahan awal.

Awak semua yang memerlukan khidmat urutan tradisional Pn. Siti boleh datang terus ke rumahnya untuk berurut. Namun, sekiranya pesakit mengalami masalah serius sahaja seperti strok boleh request untuk Pn. Siti datang ke rumah awak ya!

Pn. Siti adalah seorang tukang urut tradisional yang berkebolehan dan berpengalaman mendapat ilmu mengurut  sejak usianya masih muda.

Sekian.

Ulasan

Scha Nazri berkata…
badan penat sangattt mmg perlu urutannnn. baru lah rasa bertenaga!
Azieera Tajul Rahim berkata…
Betul tu. Kalau kerja ofis lagilah, duduk berjam-jam buat sakit belakang. Confirm lepas kena urut lega!

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET