CARI HOMEMADE COOKIES SEDAP?

Assalamualaikum.

Siapa suka makan big cookies? Saya suka sangat sebab pertama kali saya jumpa around 2011 gitu ada jual pun kat Putrajaya.

Cookies yang dibuat besar-besar .. jadinya, makan sekeping dua pun dah cukup. Semalam Homemade Cookies ni jadi doorgift buat para tetamu yang hadir ke majlis kahwin uncle saudara saya sebelah umi. 

Wah, makan berkeping-keping Cik Biha dan Nadeem. Tapi, Cik Biha paling banyak makan... Saya dapat 4 keping, hari ni tinggal sekeping!


Memang confirm sedap dan berbaloi sebab rangup dan cair di mulut! Rasanya manis light light aje bagi yang tak berapa suka manis macam saya juga.



Homemade Cookies!

Untuk order sila hubungi :
019 - 3935807 - En. Azim
019 - 2432755 - Pn. Ifa





Boleh dibuat sebagai doorgift kenduri atau pelbagai majlis mahupun sebagai gubahan hantaran.

Sekian.


Ulasan

Cik Nor berkata…
confirm sdap ni..:)

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET