COKLAT DALAM JAR CAIR MELELEH TEPI BIBIR! | CHOCOLETTO

Assalamualaikum.

Wah, sedapnya makan snek coklat sambil layan drama .. atau sambil layan masa sedang jem atas jalan! Kalau nak buat snek bila lapar waktu senggang sebelum makan malam pun bagus juga tau, sebab dapat kurangkan pengambilan makanan berat.. tak gitu!




Best sangat ke Chocoletto coklat dalam jar ni?

Apa yang bagusnya?


  • SIMPAN DI TEMPAT KERING SUHU BILIK
Mudah. Cuma perlu simpan ditempat yang kering dan mempunyai suhu bilik biasa. Tak perlu menyimpannya didalam peti sejuk.

  • TAK PAYAH DOUBLE BOILED
Biasanya, coklat jar perlu direndam di dalam air panas. Namun, untuk makan coklat jar Chocoletto anda cuma perlu gaulkan saja dan boleh terus dimakan.

  • MEMBERI TENAGA SEPANJANG HARI
Bagi sesetengah individu yang belajar atau bekerja kuat mengalami masalah lesu dan mudah lapar. Apabila kita makan coklat, ia sedikit sebanyak mampu memberi tenaga untuk sepanjang hari.

  • UNTUK DIET SEIMBANG
Memakan coklat pada waktu senggang antara makan tengahari dan makan malam mampu mengenyangkan. Maka, anda akan mengambil kadar makan malam dengan kuantiti sedikit sebelum masuk tidur!

  • SNEK SIHAT
Di dalam satu jar, terdapat pelbagai bijirin kaya serat seperti bubble rice, coco crunch dan corn flakes.

  • SUSU IBU LEBIH BANYAK
Bila makan coklat, mood gembira akan lebih mudah untuk dirembeskan. Maka, apabila ibu ibu berasa positif, pengeluaran susu ibu akan bertambah banyak.


Selain coklat dalam jar, Chocoletto adalah pengeluar produk seperti jem coklat Spreado, coklat ball Truffle dan juga coklat Tweest. Sesuai untuk menjadi doorgift, snek dan juga hadiah.




Antara testimoni dari pelanggan tetap dan juga gift yang telah dihasilkan melalui coklat keluaran Chocoletto ini!






Bagi yang ingin menjadikan coklat sebagai hantaran, doorgift di majlis-majlis perkahwinan, aqiqah dan sebagainya, malah untuk sambutan harijadi .. awak semua boleh hubungi saya seperti yang tertera di bawah ini!


Boleh follow FB page saya :
www.facebook.com/Azieera.TajulRahim

Dan

Follow Instagram saya : 

Sekian.






Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET