SALAM SAYANG DARI BLOG SAYA AZIEERA


Assalamualaikum.

Salam semua... sebenarnya, sebelum ini saya ada sebuah blog yang dinamakan Blog Mamabiha. Tapi, ada masalah yang tidak dapat dielakkan yang memaksa saya memadamkannya.

Sekarang, saya ingin memulakan sesuatu yang baru dan lebih baik sempena blog baru yang dinamakan : SAYA AZIEERA. Semoga diberkati oleh Allah, Insha'Allah!

Terima kasih sudi menjengah! Terima kasih juga kerana sudi mengikuti diri saya dan perkembangan keluarga saya juga!


Puteri Sulung saya Nabihah Insyirah


Putera Sulung saya Nadeem Khalish

Semoga awak semua sudi membaca artikel saya dari masa ke semasa!

Sekian.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

PENGALAMAN BERSALIN KALI PERTAMA DI HOSPITAL AMPANG SELANGOR

SEBAB BAYI GIGIT PUTING PAYUDARA

TEKNIK MARMET ADALAH TEKNIK PERAH SUSU TANPA GAJET